האם אני יכולה לבחור את המוצרים בערכה?
הערכות מובנות מראש ונבחרו בקפידה לאחר מחשבה רבה כדי לכלול בדיוק את מה שאת צריכה, אך כמובן שתוכלי גם להרכיב ערכה בעצמך.
מה כלול בערכה?
כל ערכה כוללת מוצרים ייחודיים שתוכננו במיוחד להפוך כל פעולה שגרתית לחוויה נעימה ומשמעותית , פריטים אשר יתאימו לשימוש יומיומי ויעזרו לכם להפיק את המקסימום מהיום שלכם.
איך הערכות ישפיעו על השגרה שלי?
הערכות נועדו לעזור לכם למצוא קסם בכל רגע קטן ביומיום. המוצרים בערכה יוסיפו עניין, משמעות, ושמחה לפעולות השגרתיות שלכם כדי שתוכלו להינות מהרגעים הכי קטנים בחיים שלכם.
למי מתאימות הערכות?
הערכות מתאימות לכולם! המטרה שלנו היא ליצור ערכות לכל תחום ונושא בחיים, כך שכל אחד ואחת יוכלו למצוא בדיוק את מה שהם צריכים.
איך אני יכולה לרכוש ערכה?
רכישת הערכות פשוטה וקלילה, כל שיש לעשות הוא להיכנס ל"חנות" לבחור בערכה הרצויה , ללחוץ על הוספה לסל הקניות, משם עוברים לקופה ולבחירת שיטת המשלוח ושיטת תשלום וזהו המשלוח בדרך, איזה כיף!
האם הערכות מתאימות כמתנות?
בהחלט! הערכות שלנו מושלמות כמתנה, כל ערכה ארוזה בצורה יפה וכוללת מוצרים שמביאים איתם הרבה משמעות וערך, כך שהן מתנה מיוחדת ויוצאת דופן.
האם יש שירות לקוחות במקרה של בעיה עם ההזמנה?
כמובן! אם נתקלתם בבעיה עם ההזמנה או כל שאלה נוספת , אנחנו כאן בכדי לפתור כל בעיה במהרה. ניתן ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות דרך האתר, האימייל או הטלפון.
האם המוצרים הבאים במגע אדם נבדקו ואושרו על ידי הגופים הרשמיים?
כל המוצרים אשר באים במגע אדם נבדקו ואושרו ע"י משרד הבריאות הישראלי ויש עבורם את תו התקן הדרוש על מנת למכור מוצרים אלה במדינת ישראל.
האם ניתן לשנות כתובת משלוח לאחר ההזמנה?
במידה וההזמנה עוד לא יצאה למשלוח מהמחסנים שלנו נוכל לסייע בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות.
האם ניתן לבטל הזמנה ואיך?
ניתן לבטל את העסקה שהוזמנה באתר במידה והמוצר עדיין לא נשלח ליעדו. הבדיקה האם המוצר נשלח ליעדו והביטול יעשו באמצעות פנייה לשירות הלקוחות שיטפלו בנושא תוך 48 שעות מרגע קבלת הפנייה.
ככל ויבוצע שינוי בהזמנה בהתאם לדרישת הלקוח (שינוי בתוכן ההזמנה, בכתובת המשלוח וכיוצ"ב) אין החברה מתחייבת לאספקת המוצר במועד ובהתאם לתקנון.
האם האתר מאובטח לקנייה?
האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנו שומרים את פרטיך ואת פרטי כרטיס האשראי שלך בסודיות בצורה מוצפנת ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש.
איך אפשר ליצור איתכם קשר?
ניתן להיכנס לאתר ל"צור קשר" ולמצוא את כל הדרכים בהן ניתן ליצור איתנו קשר. אנחנו זמינים לכל שאלה ונשמח לעזור.
האם יש אפשרות לייעד את הערכה כמתנה?
כמובן! ניתן להוסיף במעמד הרכישה ברכה אשר תרצו להקדיש ואנו נוסיף זאת לערכה הנשלחת.
מה קורה אם קיבלתי מוצר פגום?
במקרה של קבלת מוצר פגום, צרי איתנו קשר מיד עם קבלת החבילה ונדאג להחליף או להחזיר את המוצר בהתאם לתקנון האתר.
איך אדע שההזמנה שלי התקבלה?
לאחר השלמת ההזמנה, תקבלי אישור למייל עם פרטי ההזמנה. אם לא קיבלת, מומלץ לבדוק בתיבת הספאם או ליצור איתנו קשר.
מה עלות המשלוח?
עלות המשלוח כאשר שליח מגיע עד הבית הינה 25 שקלים.
כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?
שליח עד הבית למרחב העירוני {כל הערים בישראל וישובים סמוכים} עד 7 ימי עסקים. יעדי קצה {קיבוצים\מעבר לקו הירוק\אילת\רמת הגולן} עד 10 ימי עסקים.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כן, עד 12 תשלומים ללא ריבית.